Lovvan

Datum: 2009-08-14 | Klockan: 15:13:18                                                                                           Bloggkolla mig!

uuuuuuuu

Datum: 2009-08-09 | Klockan: 16:11:59                                                                                           Bloggkolla mig!
 

Stegrande båten ;-)

Datum: 2009-08-09 | Klockan: 15:32:20                                                                                           Bloggkolla mig!


Carro
Foto: Jag

Då var jag hemma från Värmland! :) Jättetrött är jag också.. Ska väl sova snart. Ska klippa ihop ett kollage med bilder i tills i övermorgon antagligen, imorgon ska jag nämligen utse finalisterna i fototävlingen! Spännande! Bilden ovan är en utav bilderna jag fotade i Värmland. Ska rensa igenom dom också...

Hur mår ni? :-)

Godnatt, vi hörs imorgon!



Jag tävlar om att bli Veckans blogg hos Evelina, rösta på mig här! :-) Nr. 1.
Rösta på din favorit bild i fototävlingen med tema "glädje" här!!


Michaela Dahlström, 16, Fotograf

Mitt namn är Michaela, jag är 16 år och driver eget företag som fotograf. Till hösten börjar jag första året på gymnasiet med inriktning it/media. Läs mer här!


Totalt:
Idag:
Online:


Jag fotar med min Nikon D80 som jag har haft sen 2 april 2009. Till kameran har jag även:

- Nikon 18-55mm 3,5-5,6
- Nikon 50mm 1,8
- Sigma 55-200mm 4-5,6
- Speedlight SB-600 (blixt)
- Batterigrepp - 2 st reflexskärmar

Äger även en fulländad fotostudio.

Har du frågor är du välkommen att mejla mig. Mejlen kollas dagligen!

[email protected]
www.mdphotos.se


RSS 2.0