Och vad hände där?

Publicerat 2014-01-29 i Allmänt, Porträtt,


Bild 1: Det superfräscha hotellrummet jag bodde på. Bild 2: Ottan & jag i vår snygga monter!

“I helgen ska jag blogga som aldrig förr”
Det publicerades två inlägg under Fotomässan och sedan var det tyst här igen. Vad hände egentligen? Jag var tyvärr tvungen att åka hem helt oväntat på lördagen, men jag är superglad över dom dagarna jag stod på mässan. Det var skitkul, dels för att få promota Fototräff men allra mest för att få träffa er!

Jag ska se om jag kan dra ihop några inlägg om Fotomässan nu i efterhand, om ni vill läsa mer om hur det var? :) Dessutom börjar det klia lite i mina bloggfingrar nu igen, det kommer ju och går det där. Som jag har sagt innan ska det bli sådan befrielse när jag kan nästa år kan fokusera på det jag tycker är roligt igen, vilket bland annat är bloggen. :)




Kommentarer
MICHAELA D

.entrybody {
font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 11px;
width: 653px;
font-weight: normal;
color: #000000;
line-height: 150%;
margin: -1px 0px 0px;
padding: 10px 40px 30px;
background-color: #FFFFFF;
}

2014-01-30 @ 03:05:33

Tack för att du kommenterar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback